Tuesday, January 23, 2007

پنجاه و شش روز مانده تا نوروز

 


خود آقای انده !


امروز تصمیم گرفتم  کتاب خیلی خیلی قشنگ  داستان بی پایان  را به همه ی کتاب خوان های خیلی خیلی خوب معرفی کنم.


این کتاب که یکی از زیبا ترین رمان های دنیاست، داستان یک پسر دست و پا چلفتی و تپل و ضعیف و خلاصه در همه ی زمینه ها ناتوان  :( اما به شدت عاشق کتاب و کتابخوان است :) که روزی کتابی به نام « .....» (زرنگین؟‌نمی گم اسمشو!!!) را از کتابفروشی ای به نام « .........» ( امکان نداره حتی یک کلمه هم دیگه بیشتر درباره ی داستان چیزی بگم. ) حتمن حتمن باید بخوانیدش!


داستان بی پایان نوشته ی میشل انده  است که  کتاب های دیگرش  جیم دگمه و لوکاس لوکوموتیو ران و جیم دگمه و سیزده قلو های وحشی اند. انقدر توصیف ها و نوشته هایش قشنگ است که من فکر می کنم خود او هم واقعن در دنیای فانتزی زندگی کرده!!!



یک دنیا ممنون از ساسان عزیز که عکس آقای انده را فرستادند و این هم کامنت ایشان که فکر کردم پایین این پست برایش جای مناسب تری است تا اینکه در کامنت دانی بماند:
















ساسان م. ک. عاصیسه شنبه 3/11/1385 - 12:33
مرسیییی نوین عزیز من که این کتاب را می‌پرستم (پیش خودم به‌ش لقب "صد سال تنهائی 2" داده‌ام! البته از لحاظ قوت و قدرت کار ). کلی خوشحال شدم دیدم اینجا درباره‌اش نوشتید (راست‌اش از وقتی شروع به وبلاگ نوشتن کردم دلم می‌خواست چند خط درباره‌اش بنویسم و هیچ‌وقت نشده!).
راستی اینکه اسم کتاب را لو ندادید هم کار زیرکانه و محشری بود (درباره‌ی اینکه انده خودش در سرزمین رویاها و دنیای فانتزی زندگی کرده به شدت موافقم. پیشنهاد می‌کنم عکس‌هایش را جستجو کنید و ببینید. بیشتر به این نتیجه می‌رسد آدم با دیدن عکس‌هایش!).
باز مرسی به خاطر این معرفی هیجان‌انگیز.
سرخوش باشید و پیروز امیدوارم.
pandopan.persianblog.ir/ -

sasanassi@yahoo.com

5 comments:

  1. تا فریبا نیومده اول بودنم رو ثبت کنم بعد برم بخونم

    :))))

    ReplyDelete
  2. وای چه نوینی داریم ما *-:

    ReplyDelete
  3. موفق باشی

    ReplyDelete
  4. با سلام خدمت دوست عزیز ...استفاده بردیم ..."دراکولا در بخار اورانیوم " اولین مجموعه ی شعر دیجیتال در سه زبان فارسی انگلیسی و فرانسوی منتشر شد با یک شعر دیجیتال  از این مجموعه به روزم ومنتظر حضور شما

    ReplyDelete
  5. شما که تعريف کنی و ساسان جان تاييد کنه حتمن بايد خوندش...رفتم که بخرم

    ReplyDelete