Saturday, January 20, 2007

۵۹ روز مانده تا جشن نوروز !

اول از همه ممنون از شری عزیز و پیام قشنگش و نکته ای که من حواسم بهش نبود.

دوم : «شبی که فردایش شنبه است...»

الان هم سر درد دارم. کمی هم به هم ریخته ام.

از موقعی که امتحان ها تمام شده، برنامه ی ما هم به هم ریخته. چون ما یک هفته در میان شنبه ها اجتماعی داریم. و حالا نمی دونم فردا اجتماعی داریم یا نه؟!

فردا کار گاه چوب هم داریم و باید کار با چوب حرفه را هم انجام بدهیم و اره ام تیغ ندارد. البته این بهانه ی خوبی نیست چون اره توی مدرسه پیدا میشه. میشه هم صادقانه گفت: حوصله ی حرفه ندارم. ... و یا صادقانه تر:‌اصلن حوصله ی مدرسه ندارم. پلک هام حس می کنم خیلی سنگین شدن. .......

                     .....         او آ آ آ آ آ ه ....

                                                        خخخخخخخ.....پففففففففف.....................

««««««««««««

«««««««

1 comment:

  1. پاشو نوين <پاشو بچه جون! يه آبي به صورتت

    بزن خواب از سرت پرواز کنه بره

    اون ور تر <مگه تو پورنگ نمیبینی؟ >< د

    هرصورت اگرم من ببینم به خاطر

    امیر محمده ...خب بگذریم <ربطی نداشت <میگم

    <من عاشق بوی چوبم <تو

    کارگاه چوب چی قراره درست کنيين؟

    ReplyDelete