Tuesday, February 27, 2007

۲۱ روز مانده تا نوروز

شکوفه های هلو

گلناز گفت شکوفه ی هلو ندیده. این شکوفه ها ی هلو برای او

:

شما مراسم اسکار رو دیدین؟ من خیلی دلم می خواست ببینم از چند هفته پیش هم که one tv هی روز شماری می کرد حواسم بود که تکرارش روز دوشنبه ساعت هفت و نیم بعد از ظهره اما از شانس مسخره و الکی ما که خدا بگم چکارش کنه ساعت هفت و نیم که زدم one tv دیدم هیچی نشون نمیده و این وحشتناک بود!

دوستم هم یکشنبه ازم پرسیده بود که one tv رو روی nilesat میگیریم یا روی عرب ست؟ و من با افتخار گفتم عرب !‌ که خیلی تعجب کرد و گفت پس چطور مال شما نرفته؟ و من هم برایم خیلی جالب بود ولی درست همون موقع که نباید می رفت رفت!

.

پی نوشت: من می خواستم یه چیز درست و حسابی برای پست امروزم بنویسم ولی دیدم تا اینو نگم دلم خالی نمیشه (آدمک عصبانی)

پی نوشت دو: این هم میوه ی آواکادو برای عرفان عزیز

3 comments:

  1. بابا مستجاب الدعوه... کاش يه چيز ديگه خواسته بودم به جای آواکادو...

    ReplyDelete
  2. منم فقط خبرهاش رو خوندم

    ReplyDelete
  3. اون کامنت اولی مال کيه ؟

    ReplyDelete