Tuesday, March 20, 2007

شانزده ساعت و نيم مانده تا نوروز!!!

سلام!


از همه ی شما که وبلاگ من رو تو اين ۶۴ يا ۶۵ روز تحمل کرديد و با پشتکار فراوان اومدين هی چرنديات اين  وبلاگ رو خوندين -  از ته دلم


            ممنونم !


الان شانزده ساعت و ۱۰ دقيقه مونده به:


* سال ۱۳۸۶ خورشيدی


*۷۰۲۹ ميترايی(آريايي) 


* ۳۷۴۵ زرتشتی


***********************************************************


الان کتی هی ميگه بريم چون بايد بريم خريد از جمله:سنجد و سنبل و سيب و شمع


پس


 


 


نوروز تون شاد 


               غمهاتون بر باد


              

6 comments:

  1. سلام نوين جون چطوری ؟ خوبی ؟‌خوشی ؟‌با عيد چه می کنی ؟ من آپم .

    عيد چند ساعت ديگه ات هم مبارک .

    سبز باشی .

    ReplyDelete
  2. من که تو اين مدت فقط از پستای روزانت لذت ميبردم هر چند يکم دير رسيدم.... اميدوارم سال خوبی داشته باشی.. نوروزت مبارک

    ReplyDelete
  3. بالاخره اومد ! سال نو مبارک نوين

    ReplyDelete
  4. حميد جاويدمهرMarch 28, 2007 at 2:37 PM

    سلام . سال نو ت مبارک عمو جان امسال چد ساله ميشی راستی؟

    ReplyDelete
  5. سال نويت پر از برکت و شادکامی باد

    ReplyDelete
  6. ولی باز هم بنويس.من نگران فريبا و گلنازم.راستی نوين بانو!بالاخره در اين تعطيلات آيس پک خوردم آن هم دو بار

    ReplyDelete