Monday, March 5, 2007

۱۵ روز ............... مانده تا نوروز

 

 

ما یعنی من و کتی دیروز بعد از مدت ها توانستیم دو نفری برویم و برای نخستین بار آیس پک بخوریم. برابر فارسی این عبارت بیگانه می شود چیزی در مایه های یخانه! (قابل توجه گلناز )

 

خدمت تمام سروران آیس پک نخورده عرض کنم که این خوراکی، مایعی غلیظ است که در جرعه ی اول آدم را یاد شیر و موز خودمان می اندزد. بعد در جرعه های بعدی می فهمی که احتمال وجود بستنی هم در آن زیاد است.

 

من فکر کنم شیر و موز و بستنی و میوه ی خرد شده و کمی تا حدودی اسانس هر طعمی که خواسته ای را با هم در مخلوط کن می ریزند. من شکلاتی گرفتم. کتی توت فرنگی ای. توی هر دو نوعش موز خرد کرده بودند. روی آن هم اسمارتیز های ریز ریز می ریزند. و یک نی خیلی خیلی غول پیکر هم در آن هست که تمام محتویات از جمله خرده میوه ها و اسمارتیز ها می تواند از تویش عبور کند. قیمت اش به نسبت گران است. معمولی اش هزار و پانصد تومان و بزرگ و مخصوصش تا دو هزار و پانصد تومان هم می رسد.  

5 comments:

  1. من چندم بشم برام آيس پک ميخرين؟

    ReplyDelete
  2. نوين جان!يه مترجمی که جو گير شده بود فارسی ترجمه کنه اين شاهکارو خلق کرده:«واهشتگی تن در قبال رانه ها به سوی تهيا»

    ReplyDelete
  3. من هم ميخوام :((

    ReplyDelete
  4. گلناز مگه من بيماری مسری دارم که منو تو ليست مدعوين به آيس پک لحاظ نکردی؟ هان شيکمو؟ هان؟

    ReplyDelete
  5. باهار جون! عربی ننوشتن مال اون پست بود و معلوم شد که چه بخوايم چه نخوايم انگار نميشه !
    :(

    ReplyDelete