Thursday, November 13, 2008

جدید!!


!! توجه: این پست تنها جهت خالی نبودن عریضه نوشته شده و هیچ ارزش دیگری ندارد ، فلذا بیخیال،چرت و پرته!!



 


یهو چه همه چی جدید شد!!


ما اومدیم خونه ی جدید...که بالطبع از آشپزخونه و حموم و ...که بگذریم اتاق خواباشم جدیدن ، => من یه اتاق خواب جدید دارم!!!که یه تخت جدید داره(قبلیه موند برا سارا خانم) و یه میز جدید(قبلیه نمیدونم چی شد؟!!!!)


و مدرسه ی جدید!!!!که خیلی باهاش حال میکنم !مخصوصن که الان ساختمون مدرسه هم جدیده! و بزرگتر از قبلی با حیاط بزرگتر جدید و کلاس جدید و معاونای جدید(که این مورد هر روز آپدیت میشن و ما روزی ٣،٢ تا معاون جدید هر روز میبینیم!!!) از همه مهمتر --------------> دوستای جدید که همه شون خیییییییییییییییلی باحالن!


و معلمای جدید که از یه دونه شون متنفرم(معارف!!) عـــــاشق چن تا شون (فیزیک،ریاضی،شیمی،هندسه) از  یکیشون خوشم نمیاد (ادبیات و زبان فارسی ) چن تاشونم بیچاره ها هستن دیگه...(اجتماعی ، زبان، کامپیوتر ، ورزش،عربی) زیستم نمیدونم کجا بذارم!!!


و یه مدیر جدید که بد جوری عاشقشم!مطمئن مطمئنم که تو دنیا تکه! دو تا طلای جهانی المپیاد ریاضی هم تازه داره و انقدر خوب و باهوش و با حضور ذهن و خودمونی و ....این حرفاس...که هر چی بگم کم گفتم!


خلاصه همه چی بر خلاف خستگی و درس و ایناش بر وفق مرادهو اینا. من دیوونه ام! نه؟؟

3 comments:

  1. چرا دیوونه باشی؟ مگه دیوونه ها اینجورین و اینا؟...

    ReplyDelete
  2. داداشی تولدت مبارک.. دلم واست تنگ شده بود... کادوی تولدت رو می رسونم دستت به همین زودیا...خوشحالم که اوضاعت مرتبه... میس یو...

    ReplyDelete
  3. تولد تولد تولدت مبارک...لالای لالالای لالا لالا لالا لای...به من چه که بیست روز گذشته...تولد تولد تولدت مبارک

    ReplyDelete