Friday, November 28, 2008

چه گوارای نامجو


پیدا کنیدش دوباره
بگو دوباره بمیرد
شاید دستم را بگیرد

پیدا کنیدش دوباره
هی هی سیرا ماسرا
سیرا ماسرای تنها
زخمی، پیدا کن مردی را
که بخوانم چه گوارا



پیدا کنیدش دوباره
بگو دوباره بمیرد
شاید دستم را بگیرد

پیدا کنیدش دوباره
هی هی سیرا ماسرا
سیرا ماسرای تنها
زخمی، پیدا کن مردی را
که بخوانم چه گوارا


 


یک مشت پر از گلوله
گل چک چکه چک چکاشا
می افتد سنگین روی خاک
یک مشت پر از گلوله

هی هی سیرا ماسرا
سیرا ماسرای تنها
زخمی، پیدا کن مردی را
که بخوانم چه گوارا


 


هی هی سیرا ماسرا
سیرا ماسرای تنها
زخمی، پیدا کن مردی را
که بخوانم چه گوارا


لینک دانلود

5 comments:

  1. صورتک خیالیNovember 28, 2008 at 11:39 PM

    این یه ویدوئو هم داره که قشنگه و من یادم نیست لینکش ولی تو یوتیوپ هم بود .

    ReplyDelete
  2. نوین دیشب تا صبح هر وقت که بیدار شدک به جای اینکه برم سر یخچال و اینا خودمو دیدم که دارم به اون کامنت تام و جریت می خندم....خیلی با حالی دخترک

    ReplyDelete
  3. اصل این آهنگ چه گوارا رو هم شنیدی؟ته آهنگ اندازه چند ثانیه صدای خودش رو هم داره

    ReplyDelete
  4. رضا قاری زادهNovember 29, 2008 at 1:59 PM

    حسش را دوست دارم ولی فکر می کنم برای « چه » یه نمه کم گذاشته محسن خان جان ... من توقعم بیشتر بود یعنی یه چیزی تو مایه های سونامی

    ReplyDelete
  5. کجایی گُل دختر؟

    ReplyDelete