Friday, January 16, 2009

1،2،3،4

١-


آتش در دل فکن، بر پا کن صد شرر
سوزان، کوبان، شکن، برکش جامی دیگر


زین شام و زین پگاه، جانی دیوانه خواه


.
با من بیگانه ای، خویشم خوان و خموش
زهرت در خون من، بادا همآره نوش


همینطور از صبح که خونه ی مارال بودم این تو سرم داره میخونه...چه خوبه که آدم یه دوست دیوونه ای مثل خودش داشته باشه که از صبح تا شب با هم نامجو گوش کنن...و خیلی خیلی خوب باشه این دوست...و خیلی بی تعارف باشه...و آدم بتونه خود ِ خودش باشه باهاش...و آدم بدونه که دوسش داره...خیلی...و اون آدمو دوس داره...


همینطور داره میخونه...


در سکوتی ماتم افزا، من کناری و مرغ شیدا
با من دل خسته گوید از چه بنشسته ای تو تنها


.


عشق یاری در دل دارم، می دهد هر دم آزارم
شکوه ها تا بر دل دارم، می گریزم از رسوایی
می ستیزم با تنهایی، جام نوشین بر لب دارم


 2-


گلناز جونم باورت نمیشه چقدر چقدر چقدر کیف کردم از همین یه دقیقه بعد از امتحان دیدنت.اصلن عـــالی ترین چیز بود برای بعد از یه امتحان هندسه ی خسته کننده...تا شب اثرش مونده بود.


مرغ شیدا بیا بیا شاهد ناله حزینم شو 
با نوایی به روز و شب، هم صدای دل غمینم شو
ای صبا گر شنیده ای راز قلب شکسته ام امشب
با پیامی به او رسان رهگذار دل حزینم شو


.
لحظه ای آسمان تو بنگر چهره ی ارغوانی ام
با غم عشق او خزان شد نوبهار جوانی ام
 


3- الان BBC Persian داشت گروه آبجیزو نشون میداد . بانمک بودن!


4-باز از فردا باید برم مدرسه:(


آقاجون امتحان دادن خیلی بهتر از هرروز تا ساعت 2:30 مدرسه بودنه....


 


ای شادی آزادی، روزی که بازآیی
با این دل غم پرور من با تو چه خواهم کرد
دل هامان خونین است غم هامان سنگین است
ما سر تا پا زخمیم ما سرتا پا دردیم 
ما این دل عاشق را در راه تو آماج بلا کردیم

3 comments:

  1. تو وب تو انگار من بلدم که فقط پاک آبروی خودم رو ببرم!

    رفتم دیدم همه نوشتت رو خوندم!

    یعنی الان مدرسه ای نوین؟!

    می بینی این مامانا چقد از نبود ما دخترا عشق می کنن؟!

    ReplyDelete
  2. سلام! روبوکاپ چی میگه؟ :)
    منم تصمیم گرفتم برم کنسرت نامجو .. دوسش دارم ولی فکر نمیکردم کنسرتش خیلی باحال باشه! ولی میریم..جای شما هم خیلی خالی خواهد بود...

    ReplyDelete
  3. یکی از میان قدیسینJanuary 24, 2009 at 11:49 AM

    نوین عزیزم خوشجالم جایی زندگی می کنم که دختری به سن و سال تو اینقدر محشر می نویسه قلمت ورای تصور زیباس.
    اما در مورد سیستینوزیس اگر این بیماری ازابتدا تحت درمان قرار نگیره اثرات بش رو روی بدن میذاره که دیگه کار نمی شه کرد در ایران بیماران  نه آگاهیشو و نه امکاناتشو دارن که درست درمون بشن  

    ReplyDelete