Wednesday, April 25, 2007

قلمرو کنار دریا


کشف دیروز من سایت Good reads بود و کلی از این کشف کیف کردم. امروز هم دو تا کتاب دادم که کتی توی لیستم اضافه کنه. یکی ش اینه: The Kingdom by the Sea که ترجمه ی فارسیش اینه: قلمرو کنار دریا. یکی از قشنگ ترین کتاب هایی که خوندم.


اگه خودتون یه نوجوون کتابخون هستین یا اگه خواستین به یه نوجوون کتابخون یه کتاب هدیه بدین، کتاب مناسبیه.


پشت کتاب اینو نوشته :


همه چیز با یک بمباران شروع شد. و پسرک نوجوان درخانه تنها بود. خانه ویران شد و خانه های اطرافش نیز. و پسرک در کوچه و خیابان و شهرش سرگردان شد. با این گمان که هیچ کس برای او باقی نمانده است. نه خانه نه پدر نه مادر ...تنهای تنها


او زندگی جدیدی را در بیغوله های کنار دریا آغاز می کند. همدمش یک سگ ولگرد است وخانه اش چیزی چون لانه ی سگ. و می گریزد از این غربت و گرسنگی. و سفری را آغاز می کند ....

5 comments:

  1. منم عضوم اونجا اما به شدت تنبل می کنم در اضافه کردن کتاب. حالا نوين جونم بگو ببينم من اگه بخوام يه نوجوون کتاب نخون رو کتاب خون کنم چی کار بايد بکنم؟ البته هنوز نميشه گفت نوجوون.۱۰ سالشه.

    ReplyDelete
  2. ٌٌصورتک خيالیApril 25, 2007 at 10:23 PM

    چه عجب!

    مثه اينکه جنهای کامنت خور بلاگت رفتن!

    ReplyDelete
  3. ٌٌصورتک خيالیApril 25, 2007 at 10:42 PM

    خلاصه يه تکونی به خودت بده بچه عصر تکنولوژی اونوخ يه لپ تاپم نداری!

    ReplyDelete
  4. ٌٌصورتک خيالیApril 25, 2007 at 10:45 PM

    اصلا ميدونی تو گير بده سه پيچ که يه پالم ميخام توش ويستا لود بشه بعد به يه دو هسته ای دسکتاپ راضی شو منم امدم برات ويستاش رو نصب ميکنم کارت گرافيک حتما يادت باشه خيلی گرونش رو بخری که گيمهاش حال بده!

    ReplyDelete
  5. اون کتاب داستان بی پايان که خواندنش کلی کيف داشت،بذار ببينم اين يکی چطوره

    ReplyDelete