Tuesday, April 17, 2007

آدم هرچی نباشه

دلقک باشه

!

.

.

سایت لمونی اسنیکت رو پیدا کردم

5 comments:

  1. يه فيلمی ديدم نوين، وقتی که همسن و سال تو بودم شايد،به نام«اسم من دلقک».يه فيلم هندی بود که راج کاپور توش بازی ميکرد و زندگی يه دلقک توش روايت ميشد.خيلی اون فيلم تو زندگی من تاثير گذاشت و تو ذهنم.نوشتت رو که خوندم ياد اون فيلم افتادم

    ReplyDelete
  2. زنده باد تو که دوباره داری مينويسی

    ReplyDelete
  3. راستی قيافه فريبا و گلناز رو تجسم کن وقتی بيان ببينن اول نشدن

    ReplyDelete
  4. قيافه امو ديدي امير جان؟

    نوين! نمي دونم چرا دلم مي خواد فقط بگم نوين ...

    ReplyDelete
  5. من فکر می کنم بالاخره دلقک باعث خندوندن آدم ها ميشه حتی اگه شغلشو دوست نداشته باشه بازم بازم دل خيلی ها رو حتی برای مدت کوتاهی شاد می کنه و اين کار يکی از ارزشمند ترين کار هاست.و ارزشش وقتی آدم بدونه که خود دلقک غمگينه بيشتر هم ميشه.

    ReplyDelete