Monday, June 30, 2008

یک،دو، سه،...

١- می خواستم بعد از مهمونی راجبش بنویسم که یه اتفاقی افتاد که خیلی دلم گرفت...فقط اینکه خیلی خوش گذشت و اینکه من 21 نفرو  میخواستم  دعوت کنم که از اون21 نفر 4 نفر گفتن نمیان که خب دستشون درد نکنه بالاخره ما رو سر کار نذاشتن گفتن نمیان! 2 نفرو شماره تلفنشو نداشتم ، یکیشونو پیدا نکردم،4 تا گفتن احتمالن میان که یکیشون اومد و 10 نفر گفتن حتمن حتمن میان که اینا اعصاب منو خورد کردن و 4 تاشون نیومدن!!!و من از 21 نفر 7 تا مهمون داشتم یعنی نه تنها نصف بلکه یک سوم !


2- شاید یکی از علل دیر به دیر آپ شدن این وبلاگ همین گودریدز باشه!!من بد جوری معتاد goodreadsشدم و از وقنی که میام تو نت میرم تو گودریدز تا وقتی به زور می کَننم از جلوی Goodreads که میرم دیگه پی کتاب خوندن بعدش!!!


3- امشب فیناله و این آلمان حسابی اعصاب منو خورد خورد خورد خورد کرده و تو رو خدا بیاین همه بر علیه آلمان متحد بشیم و در جهت سوراخ سوراخ شدنش  هر کاری که میتونیم (!) بکنیم!  پس: دوودوروو دود دود اسپانیا!!


4- دیشب فیلم  Eight Below رو دیدم.قشنگ بود . ارزش یه بار دیدن رو داشت...


5- دیروز گربه گازم گرفت(!!!) مجبور شدم برم واکسن هاری بزنم!نیشخند


6-...


پی نوشت: آیدین جان ما خیلی منتظر شدیم ، نیومدی!

Friday, June 20, 2008

عجب بازییه این!

همین الان داشتیم تو نت میگشتیم که به ناگهان یک بازی خیلی خیلی جالب توی گوگل ریدر جلوی پایمان سبز شد! بازی از این قراره که شما به یه چهره ی معروف فکر میکنین و اون ٢٠ تا سوال میپرسه و حدس میزنه که اون کیه که شما بش فک میکردین(در ضمن میدونم به این میگن ٢٠ سوالینیشخند)


خلاصه اگه درست بود که بود(که معمولن هم هست!) اگه نه یا میگین نه و تمومش می کنین یا ازش میخواین که بازم سوال بپرسه و اونم دیگه توی حداکثر ۴٠ تا سوال حدس درست میزنه و این خارق العاده س!! ما که کلی باهاش کیف کردیم و الانم به زور کندم اومدم اینجا بنوسم و زود هم بر میگردم همونجا!


خلاصه برین بازی کنین ضرر نمیکنین.


 


پی نوشت اعصاب خردانه ی دلگیرانه ی فوتبالانه: الان دارم بازی آلمان-پرتغالو نگاه میکنم و حرص میخورم...اصلن چه معنی میده آلمان جلو باشه؟گرررررررررررعصبانیگل سومش هم که فول محض بود بابا داد میزد بالاک یارو رو هل داد بعد هد زد نامرد, نا جوانمردناراحت


آهان ببخشین اینم بازیه !!


پی نوشت چند دقیقه بعدانه:هورااااااااااااا پرتغال گل دومم زد!!!تشویق


پی نوشت بازم چند دقیقه بعدانهناراحت:گررررر...وووو...اااااااااااااعصبانیآلمان بردافسوسکوفتشون بشه الهــــــــــی ... ایشالا آب خوش از گلوشون پایین نره...ایشالا موهای سرشون دونه دونه بریزه با اون گل سوم مسخره شون... واقعا حق پرتغال این نبودگریه

Thursday, June 12, 2008

...

a summer evening


enjoying a little book


under the moonlight



warm summer breeze


it's gettin' dark & darker


just moonlight remains


 

Sunday, June 8, 2008

...

 


چه  پر جنب و جوش


بر تنه ی نارون


 مورچه ها


.تنها مورچه هایی که بر تنه ی درخت پیدا کردم!!!


زیر نارون


راه میرود بر صورتم


مورچه ای